søndag 30. september 2007

Vi kom i havn!

I skrivende stund er det ikke mang minuttene til fristen for "bloggkravene" går ut. De aller fleste av oss er vel i havn. Jeg håper at vi nå ikke ser oss ferdige med disse bloggene, men fortsetter videre. De siste dagene har vært de mest interessante. Produksjonen av nye innlegg har vært høy, og kommentarene har florert i større grad (vi kom litt tregt i gang).

Det er masse interessant å lese i dere andres blogger. Dette har jo blitt en kjempefin kunnskapsbase! Jeg har selv nesten hatt nok med å produsere mine egne innlegg, og gleder meg nå til å sette meg ned i ro og mak for å lese mere nøye gjennom alle andres innlegg. Jeg ble litt "frelst" av dette, og kommer absolutt til å bruke bloggen som verktøy i skolen.

Min oppfordring; VI FORTSETTER BLOGGINGEN !!

3 kommentarer:

Simen sa...

Jeg hat i likhet med deg funnet mye interresant lesning i bloggene. Er selv litt uvant med formatet og har brukt litt tid på å komme i gang. Tror det er viktig å få trening og erfaring for å kunne nyttegjøre seg dette verktøyet i undervisningsøyemed. Jeg tar imot oppfordringen:)

Thomas sa...

Det du skriver om blogginga er alt jeg torde håpe på og mer til. Så flott at du som er et bedre ”barometer” enn meg har gjort disse erfaringene og ”bekjenner” dem. Jeg har på ei kveldsstund lært masse av å lese deg og de andre bloggene. Ett av argumentene for å bruke blogg i skolen er at bloggskriving bidrar til digital kompetanse.

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV Digital, I hope you enjoy. The address is http://tv-digital-brasil.blogspot.com. A hug.