søndag 30. september 2007

"Jæft" program som kan brukes av den enkelte eller av flere sammen

Jeg har selv tatt i bruk programmet MS OneNote 2007 i mitt studiearbeid. Kanskje har du dette programmet i din Office-pakke. Jeg vil si at programmet er en kombinasjon av notatbok, arkiv og kalender/planlegger. Jeg organiserer selv stoffet i den strukturen som passer meg. Dette har vært både nyttig og morsomt, og jeg har hele min portefølje samlet i ett system. Programmet kan også brukes av flere (dette har jeg testet, fungerer godt), eksempelvis i forbindelse med gruppearbeid/prosjektarbeid. Programmet er ganske unikt på sitt område (etter det jeg kan se), og er godt egnet til skolebruk. Men; det er kanskje for dyrt....

Vil du vite mere om OneNote, spør meg, eller se her;
http://office.microsoft.com/nb-no/onenote/FX100487701044.aspx

Ingen kommentarer: